Hjälpsidor för kundtjänst
Innan du kontaktar kundtjänst kanske du kan hitta svar på din fråga nedan?
Jag vill returnera min beställning
Läs våra villkor för returer och gå till vår returportal här ›
Jag vill byta mot andra smycken
Vi erbjuder inte byten. Om du önskar andra smycken måste du returnera din beställning och få pengarna tillbaka. Därefter kan du göra ett nytt köp. Läs våra returvillkor och gå till vår returportal här ›
Jag har ett klagomål
Om du upplever fel, brister eller andra problem med dina smycken eller frakt, vänligen kontakta oss omedelbart. Då hittar vi den bästa lösningen så snabbt som möjligt.
Processen för klagomål är:
1. Skicka ett e-postmeddelande till kundservice@grundled.se
2. Skriv i ämnesfältet: Klagomål + ditt "ordernummer"
3. Beskriv felet och bifoga bilder för dokumentation
OBS! Det är viktigt att du noterar ditt ordernummer så att vi kan hitta din exakta beställning. Du hittar ordernumret i din orderbekräftelse som du fick via e-post vid köp.Om du har fått smycket i present måste du få tag på givaren som kan uppge e-post och ordernummer.
Jag är inte säker på om min beställning har gått igenom?
Om du har lagt en beställning men inte fått en bekräftelse via e-post kan följande ha gått fel:
1. Din beställning har inte gått igenom
2. Din orderbekräftelse finns i din skräppostmapp.
3. Du har skrivit fel e-post och får därför inte ditt meddelande från PostNord när paketet kan hämtas ut. Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt och uppge ditt namn, efternamn och tidpunkt för beställningen så hjälper vi till att hitta felet.
Vart tar mitt paket vägen?
1. När du har lagt din beställning får du en orderbekräftelse via e-post.
2. När vi har packat din beställning får du ett Track & Trace/leveransnummer via e-post.
3. När din beställning kan hämtas i paketbutiken, har levererats till ditt hem/företag eller är klar i vårt showroom får du ett e-postmeddelande med hämtningsinformation.
Du kan spåra ditt paket/beställning med ditt spårningsnummer här: PostNord - Track & Trace ›
Om du inte får något av ovanstående mejl kan det bero på att de har hamnat i skräppost, du har skrivit ditt mejl felaktigt eller så har din beställning inte gått igenom. Kontakta därför vår kundtjänst via e-post för ytterligare hjälp.
Vad är din leveranstid?
Leveranstid
· Leverans: 2-3 arbetsdagar
· Vi levererar med PostNord
· Vi levererar måndag till lördag
· Vi skickar måndag till fredag
Vad är dina frakt- och leveranspriser?
· Leverans till paketbutik: 49 SEK
Gratis frakt
· Fri leverans till paketbutik på alla beställningar över 799 SEK

Kontakta Kundservice
Om ovanstående 'Hjälpsidor' inte vägleder dig vidare är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi svarar på alla förfrågningar inom 24 timmar på vardagar. Kom ihåg att ange ditt ordernummer om din fråga gäller en befintlig beställning.
E-post: kundservice@grundled.se
Jewelry by Grundled
Nørre Allé 13, Baghuset 1. sal
8000 Aarhus C
Danmark
Kundservice
kundservice@grundled.se
Jewelry by Grundled
info@grundled.se
CVR-nr / VAT.: DK38340867
B2B försäljning
Om du vill sälja Grundled i butik, kontakta ägaren Helle Just Weiling på info@grundled.se

Om Jewelry by Grundled
Bakom Jewelry by Grundled hittar du designern och ägaren Helle Just Weiling som driver varumärket från sin designstudio och showroom Aarhus C tillsammans med sin man Martin Ejvind Arthur Weiling och deras underbara team.
Du kan läsa mer här ›



Showroom
Du kan läsa mer här om vår underbara design studio och showroom.